sobota, 27 grudnia 2014

zimowy sen

tak twardym snem blog jeszcze nie spał,
nie wiem jak budzić, skoro pisząca śpi również
i ciężko, ciężko się obudzić, dużo dużo za dużo się dzieje obok i w środku

przespałam i życzenia
i nie zdążę już posłać ich tam, gdzie chciałam
a są osoby, którym chciałabym dużo powiedzieć,
nie dużo słów, a dużo treści,
dać dużo siebie w dzielonych błogosławieństwach...

za oknem mrozi, kominek grzeje równie przyjemnie jak choinka,
jest cicho. Cicho.
przeglądałam zdjęcia, w których zaległości już pewnie nie dogonię,
i przypomniał mi się tekst o życzeniach,
odnalazłam go wśród notatek,
jest z 2009r. z bożonarodzeniowego wydania TP

i to są moje życzenia, bo Święta wcale się jeszcze nie skończyły: stawiaj mądry opór światu

a dziś dom rozświetlał śmiech dziewczynek






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz